zondag 5 december 2010

"Zoals de ouden zongen.........."

Gistermorgen flink geïrriteerd geweest en dit ook uitgesproken. Fitness-instructeurschap is geen betaalde vrijetijdsbesteding waarin je je kunt bewegen zoals je zelf verkiest. Met je armen over elkaar wat populair staan te doen behoeft echt geen diplomering. Wat 't verschil maakt is je attitude en ethos. Je bent er om mensen bij te staan in de beoefening van hun sportieve activiteiten en zo nodig tactvol te corrigeren. Miste dat gegeven weer eens in een betreffend sportcentrum. Gelukkig heeft m'n communicatieve vaardigheid zich de laatste jaren positief ontwikkeld zodat de persoon in kwestie, samen met deze blogger, samen weer door één deur konden na een goed gesprek.

Vandaag weer zo'n heerlijke lazy sunday; stukje gejogd en m'n energie een beetje doorgegeven aan m'n stootzak. Verder wat zakelijke dingetjes behartigd en m'n lieverd een extra aai over de bol gegeven. Spectaculair zal 't vandaag wel niet meer worden, dus wens ik U alvast een prettige voortzetting van Uw leven toe. 

4 opmerkingen:

  1. lekker he ? zo'n lazy sunday ? kijk dat is nou eens iets waar ik zelf van kan zeggen dat ik daar heeel goe in ben, subiet val ik om , duh, liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Geert, welkom in blogland.
    Veel plezier...
    Groetjes Merel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Geert,
    En ik ben nummer 3. Welkom in het blogwereldje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Geert.

    Welkom......

    Ik ga je volgen. Ik ben benieuwd naar je schrijfsels.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen